PROGRAMLAR

23 03 2007
Programın Adı: İstiklal Marşı
Versiyonu: Beste
İşletim Sistemi:
Açıklama: Mehmet Akif Ersoy’un kaleminden dökülen, kendi ifadesiyle “benim milletime en kıymetli hediyem…” diye nitelediği İstiklal Marşımız’ı buradan indirip dinleyebilirsiniz.
 
   
Programın Adı: Ad-Aware SE Personal
Versiyonu: 1.06
İşletim Sistemi: Windows
Açıklama: Ücretsiz bir program olan Ad-aware, izinsiz olarak gelişmiş izleme sistemleri sayesinde bilgisayarınıza kurulu bulunan çeşitli programları bulmaya ve bunları yok etmeye yarar.
 
   
Programın Adı: Mozilla Firefox (Türkçe)
Versiyonu: 1.5
İşletim Sistemi: Windows
Açıklama: Windows ortamında kullanılabilecek en iyi internet tarayıcısı. (Ücretsiz)
 
   
Programın Adı: Flash Player (Linux)
Versiyonu: 7.0
İşletim Sistemi: Linux
Açıklama: Linux işletim sistemindeki internet tarayıcılarının Flash animasyonlarını görüntüleyebilmesini sağlayan ücretsiz program.
 
   
Programın Adı: Opera
Versiyonu: 8.54
İşletim Sistemi: Windows
Açıklama: Windows ortamında çalışan ücretsiz bir internet tarayıcısı
 
   
Programın Adı: Opera 8.51 için Türkçe Yama
Versiyonu: 8.51
İşletim Sistemi: Windows
Açıklama: Opera tarayıcısını Türkçe’ye çevirmek için yama.( Yüklemek için bağlantıya sağ tıklayıp farklı kaydedin daha sonra Opera’ dan Tools > Preferences > General > Details >Choose şeklinde dil paketini yüklediğiniz yerden kurun)
 
   
Programın Adı: Winrar
Versiyonu: 3.51tr
İşletim Sistemi: Windows
Açıklama: Winzip’e alternatif bir sıkıştırma programı.
 
   
Programın Adı: Winzip
Versiyonu: 10.0
İşletim Sistemi: Windows
Açıklama: Popüler bir sıkıştırma programı.
 
   

İşlemler

Information

Bir Cevap Yazın

